FotoStar

Alla inlägg under november 2012

Av Alicia - 30 november 2012 22:34

Sitter och tittar på det. Yeah Benny och Awa är vidare. Kan ni se vad som står på bilden ? :D  

Av Alicia - 30 november 2012 22:13

Ser lite ut som en ängel på msp ( moviestarplanet )    

Av Alicia - 30 november 2012 12:57

Är i skolan

Lovade er ju ett inlägg ;)

Så ja sitter här och lyssnar och längtar till vi ska starta.'Gör detta lite i smyg :D

Haha :D

Sitter just nu på elvens val och bloggar

Imorgon slutar mitt godislöfte :D

Och vi ska stå på torget och sälja kakor till klassresan i 6:an

Jag och pappa ska göra macarons i kväll ( franska bakverk ) som är en av dem onyttigaste bakverk som finns

Men dem är jättegoda 8) Ses och bloggar nog senare efter detta snacket :p // Alicia

Av Alicia - 29 november 2012 17:36

Ny uppdatering till subway surfes har kommit

Är det ända i min klass som har riktigt många gubbar på det

Har Jake,Tricky, Fresh, Zombie Jake ( limetid ) Ninjan, Frank, Tasha, Tagbot, Lucy

Just nu håller jag på att samla till Elf Tricky ( limetid ) som är jul gubben

Ha det gött tills jag skriver ngt i skolan

( jobbar med bloggen på elevens val =)

:D

Av Alicia - 27 november 2012 19:21

Idag har vi haft författare besök

Faktiskt roligt och jag har kommit igång med min egna deckare  :D

Den handlar om 2 personer som heter Denise och Johan som är tvillingar ;)  

;)

Av Alicia - 26 november 2012 18:38

Jaha nu har vi väll börjat snacka om hur Sverige styrs ;)

Rikstan är en del av partierna som har fått flest röster ( dem får bestämma  :D )

Dem andra bildar en opposition eller vad nu det heter ;) ( bestämmer inte :p ) 

Tror jag i alla fall ;)

Lite annat är att vi ska börja prata rea pris på matten :p

+ att imorgon får vi ett författare besök ;D Blir skojigt 

// Alicia

Av Alicia - 23 november 2012 13:41

  Har varit på friidrotts läger. Fick ett ungdoms märke för att jag har uppnått kraven i grenarna Kula, Slägga och Höjd. Supernöjd ;D

Av Alicia - 16 november 2012 13:31

    En bild jag har gjort på paint

Presentation


Hej! Välkommen till min blogg om mina intressen, skolan m.m

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards